Termenii Serviciilor (TS)

NOTA IMPORTANTA:
*Toate platile catre APIS Romania sunt nereturnabile*

COMPANIA
Acest site APIS Romania www.APIS.ro este operat de sc PORTASE COMEX srl, Reg. Com. J20/524/1991, cod fiscal R2133143 denumita in continuare Compania sau APIS Romania. APIS Romania, este de acord sa presteze servicii catre clienti, in conformitate cu acest protocol de TS (Termeni de Servicii).

Utilizarea Serviciilor APIS Romania are la baza acceptarea Politicii de Utilizare Acceptata (AUP) precum si Termenii de Servicii (TS) ai APIS Romania. Prin apasarea pe butonul “Comanda”, beneficiarul declara ca a furnizat date corecte, complete si actuale si ca este de acord cu termenii acestui contract online.

Toate clauzele acestui contract sunt subiect al TS de la APIS Romania si ai AUP impuse de normele internationale de folosire a retelelor din Internet. AUP poate fi schimbata din cand in cand la alegerea Companiei. Clientul intelege ca aceasta schimbare a AUP nu constituie motive pentru lichidarea prematura a contractului sau pentru neplata.

APIS Romania se obliga sa ofere clientilor sai gazduire web de inalta calitate. APIS Romania nu va cere clientilor sai sa faca publicitate pentru APIS Romania pe paginile proprii sub nici o forma. Clientilor li se permite sa isi foloseasca situl in scopuri personale, de afaceri sau comerciale.
Acest protocol este fundamentat in conformitate cu legile privind activitatea serviciilor electronice si alte dispozitii legale in vigoare in Romania.

1. Regulament impus prin lege: AUP interzice in mod specific utilizarea serviciilor noastre pentru activitati ilegale. De aceea, Clientul este de acord ca APIS Romania sa prezinte oricarui reprezentant al legii relatii cu privire la adresele de IP subscrise, istoricul contului, utilizarea contului, etc. in cazul in care reprezantantul legii face o solicitare scrisa fara sa ceara acordul scris sau sa notifica intentia sa catre Client.

2. Tarifele Serviciilor: Clientul ia la cunostinta despre faptul ca natura serviciilor furnizate precum si tarifele initiale si platile i-au fost communicate in timp util. Clientul este instiintat ca APIS Romania poate schimba tarifele stabilite si platile la anumite intervale de timp. Platile se efectueaza in RON (Lei).

3. Plata: Stabilirea acestui serviciu este dependenta de politica de plati a Companiei data de nivelul de tarife. Platile subsecventiale sunt in conformitate cu data aniversara a lunii in care s-a contractat serviciul oferit de APIS Romania.(zilele de 1  sunt zile de facturare). Serviciile se considera de la data de 1 la 1 ale fiecarei luni. Plata serviciilor anuale oferite de APIS Romania se achita in avans conform facturilor emise, fiind valabile 12 luni, si se prelungeste automat prin tacita reconductiune pentru intervale de timp de cate 12 luni, daca nici una dintre parti nu ataca prezentul contract online cu minimum 30 zile inainte de data expirarii lui. Clientii cu plati anuale, pot trece la un plan tarifar , cu plati la 3 sau 6luni. Trecerea la un plan de achitare lunara, se comisioneaza o singura data cu suma de 50 Euro.

4. Taxe si Plati: In cazul depasirii datei aniversare de plata cu cel mult 5-10 zile, APIS Romania va recurge la intreruperea furnizarii serviciilor catre Clientul care nu respecta termenele de plata, urmand ca in luna urmatoare neefectuarii platii sa se emita o factura pentru penalizari de inatrziere la plata cu un procent de 1%/zi de intarziere, din valoarea totala a facturii lunii precedente. Reactivarea contului se realizeaza prin plata unei taxe de 15€ si se efectueaza dupa plata facturilor restante. Recuperarea datelor din cont (adrese email, baze de date, fisiere etc. ) unor fosti clienti APIS Romania, se face dupa achitarea unei sume de 100€. Daca intentionati sa anulati contul, va rugam sa urmati procedurile stabilite pentru acest scop asa cum sunt ele definite in TS (Termenii de Servicii).

5. Returnarea banilor si Disputele: Toate platile efectuate catre APIS Romania, sunt nereturnabile. Acest aspect include taxa de instalare unica si platile subsecventiale indiferent de nivelul de utilizare a serviciilor. Orice eroare de plata suplimentara sau neclaritati de facturare trebuie anuntate in terment de maximum 60 de zile de la data aparitiei erorii.

6. Neplata la Timp: APIS Romania poate sa intrerupa temporar furnizarea serviciilor, a asistentei tehnice sau sa anuleze complet un cont in cazul neefectuarii la timp a platii pentru prestarea serviciilor contractate. Daca un cont depaseste data expirarii ( 12 luni sau in caz de plata lunara 30 de zile ) si intra in zona de neplata ( timpul de gratie, 1 – 10 ale lunii ), acest cont va functiona dupa caz inca 10 zile, dar fara acces la administrare. Dupa acest termen de 10 zile contul neachitat intra in suspendare. Aceste restrictii se ridica automat la achitarea serviciilor curente. Anularea serviciilor nu il scuteste pe Client de responsabilitatea platii serviciilor prestate de APIS Romania pana la data suspendarii contului. Numele de domenii care nu sunt achitate la timp, pana la data expirarii, sunt libere de sarcini.

7. Anularea Contului: Orice cerere de anulare de conturi trebuie facuta in scris cu o notificare de cel putin 30 de zile inainte de expirarea contului.Cererea de anulare se trimite in scris la APIS Romania pe adresa de e-mail: admin(at)apis.ro Facturile pentru prestarile de servicii emise nu se anuleaza.

8. Clientul ia la cunostinta ca serviciile oferite sunt de asa natura incat intreruperea lor poate fi facuta din motive diferite, altele decat neglijenta companiei. De asemena, orice prejudiciu cauzat de o astfel de intrerupere este dificil de asigurat. De aceea Clientul este de acord ca APIS Romania sa nu poarte raspunderea pentru eventualele daune provocate de o intrerupere a serviciilor cauzata de motive care depasesc puterea de control exclusiv al companiei. Clientul este de asemenea de acord cu faptul ca obligatiile de plata ale APIS Romania determinate de eventuala intrerupere a furnizarii de servicii din neglineta Companiei sa nu depaseasca nivelul platii efectuata pentru perioada cat a fost intrerupta furnizarea serviciului. In nici una din situatii compania nu se face vinovata de vreo dauna, pierdere sau prejudiciu. Backup-ul periodic al datelor intra direct in sarcina clientilor.

9. Conturile cu Nume de Domenii Noi: Toate conturile noi de webhosting care au nume de domenii noi vor fi setate si vor fi acceste pe DNS-urile noastre intr-un interval de timp cuprins intre 2-5 zile lucratoare. Datorita unor complicatii neprevazute, acest proces poate uneori sa dureze 7 zile lucratoare. Daca domeniul nou este inregistrat de proprietarul contului, nu se percepe nici o taxa de manevrare a acestuia. Daca domeniul este inregistrat de APIS Romania atunci in numele proprietarului de cont va fi perceputa o taxa de manevrare.

10. Transferul de Domenii: Noile conturi de web hosting care implica transferul de domeniu de la un alt provider la APIS Romania, va impune un interval de timp de minimum 7 zile pentru a fi setat si introdus in serverele noastre de DNS. In anumite situatii astfel de transferuri pot dura chair 60 de zile. Datorita caracterului imprevizibil al procesului de transfer, nu exista garantii legate de volumul de timp pe care il solicita un astfel de proces. Daca transferul domeniului este facut de catre APIS Romania, detinatorului de cont ii va fi perceputa o taxa de manevrare. Daca pe durata procesului de transfer de cont clientul doreste sa renunte la aceste servicii, atunci toate platile facute pana la acea data raman valabile si nu se poate solicita returnarea lor. Numele de domenii internationale, acordate ca bonus de fidelitate ( gratuite, incluse in pachetele de web hosting ) , se pot transfera la alti registrari sau se pot schimba NS-urile pentru gazduire la alte companii, dupa achitarea unei taxe de transfer si obtinerea unui acord al proprietarului. Numele de domenii internationale se pot muta la alt registrar cu anuntarea in scris prealabila, minim 30 zile de la data expirarii domeniului. In cazul in care au fost emise facturi pentru servicii ( gazduire web/reanoire domeniu ) nu mai sunt admise transferurile la alt registrar. Taxa de transfer este in functie de vechimea clientului cu cont de gazduire la APIS Romania si are urmatoarele valori: 0 – 36 luni 250€ , 37-48 luni 200€ , 49-60 luni 100€ , peste 60 luni gratuit. Taxa de transfer se achita o singura data, achitarea acestei taxe de transfer nu exclude taxa anuala de rezervare. Numele de domenii cu terminatia .ro, primite gratuit in pachetele de webhosting, se pot transfera pe alte servere, dupa 36 de luni minim, fara alte costuri suplimentare. In intervalul de 36 luni, domeniile .ro se pot trabsfera pe alte servere, achitand contravaloarea rezervarii. Numele de domenii care nu sunt achitate pana la data expirarii, sunt libere de sarcini. In functie de caz, APIS Romania va achita costul acestor domenii, libere de sarcini si le va folosi ca atare.

11. Limitele de Suport Tehnic : APIS Romnaia, asigura 24 x 7 suport tehnic pentru toti clienti care au subscris ofertei noastre (cu exceptia scurtelor vacante sau ale sesiunilor noastre de intalniri cand centrul operational se inchide). Limitam suportul tehnic la aria naostra de expertizare. Cele ce urmeaza reprezinta indrumatorul nostru atunci cand se asigura suport tehnic: APIS Romania nu asigura suport tehnic telefonic. APIS Romania asigura suport tehnic relativ la functionarea fizica a site-ului dvs. virtual. APIS Romnaia nu asigura suport tehnic pentru aspecte de aplicatie specifice cum sunt programarea cgi, html, transfer FTP sau orice alt subiect de aceasta factura. APIS Romania nu asigura suport tehnic pentru clientii DUMNEAVOASTRA (in cazul conturilor de reseller). APIS Romania asigura asistenta tehnica limitata la conturile facturate si neachitate ( conturile care se afla in zona de gratie 1-10 ale linii ). Puteti trimite mesaje la support(at)apis.ro pentru asistenta (dar numai in cazul cand Portalul Clientilor nu este operational ). Folositi Portalul Clientilor pentru probleme tehnice si comerciale. ( http://www.apis.ro/whmcs/ ). Daca aveti capabilitatea de a fi online in cazul ca aveti sa ne adresati alte intrebari, este posibil sa gasiti raspunsurile la ceea ce va intereseaza in home page-ul nostru la http://www.apis.ro in Portalul Clientilor la Intrebari frecvente – va sfatuim sa verificati mai intai aici. In sfarsit, fisierele de Help (in Control Panel) din programul pe care il utilizati ar putea avea raspunsul la intrebare asa ca investigati aceste resurse inainte de face apel la suportul tehnic.

12. SPAM si Email Comercial Nesolicitat : APIS Romania adopta toleranta zero in trimiterea de SPAM sau de Email Comercial Nesolicitat in reteaua noastra. In cel mai simplu mod de a explica lucrurile, clientii de la APIS Romania nu vor folosi si nu vor permite altora sa foloseasca reteaua naostra pentru a tranzactiona ECN. Cleintii APIS Romania nu au voie sa gazduiasca, sau sa permita gazduirea de site-uri sau informatii care fac adevertising de tip ECN din alte retele. Violarea acestor politici atrage penalizari severe, incluzand anularea contului si lichidarea serviciilor.

a. Violarea politicii de SPAM va atrage penalizari severe. In baza notificarii unei presupuse violari a politicii noastre de SPAM, APIS Romania va initia o investigatie imediata (in mai putin de 48 de ore de la notificare). In timpul investigatiei, APIS Romania va restrange accesul clientului vizat la retea pentru evitarea altor violari. Daca se descopera ca un client a violat politica noastra de SPAM, APIS Romania va putea decide, in functie de gravitatea cazului, restrictia, suspendarea sau lichidarea contului clientului. Mai mult, APIS Romania isi rezerva dreptul de a recupera de la client costurile asociate cu derularea investigatiei legata de violarea substantiala a politicii de SPAM. APIS Romania va notifica organele legii in legatura cu cazul de violare daca se crede ca acest caz constituie un atac criminal.

b. O prima violare a acestei politici va fi penalizata cu o “Taxa Administrativa” de €250 si contul dvs. va fi revizuit pentru o posibila lichidare imediata. A doua violare va atrage plata “Taxei Administrative” de €500 si lichidarea imediata a contului. Utilizatorii care violeaza aceasta politica sunt de acord ca suplimentar acestor “Taxe Administrative” vor plati si “Taxe de Investigare” care nu vor depasi €100 pe ora, timp pe care personalul de la APIS Romania trebuie sa-l risipeasca intr-un astfel de caz. VA RUGAM, NU PRACTICATI SPAM !

c. In conditiile in care Clientii nostri sunt ultimii responsabili pentru actiunile clientilor lor din reteaua APIS Romania, este de preferat ca in cazul Clientilor nostri, acestia sa practice o politica similara, stricta legata de SPAM si ECN, in relatia cu clientii lor. Acest paragraf se refera la clientii reselleri.

NOTA IMPORTANTA:
CU INCEPERE IMDEIATA, oricine gazduieste website-uri sau servicii care spirjina spamerii sau care cauzeaza pentru oricare din spatiile noastre de IP posibilitatea de a fi listate in Bazele de Date cu SPAM vor atrage suspendarea conturilor lor din reteaua naostra imediat. Serviciul nu va fi rectivat pana cand nu inlaturati TOATE urmele lasate de materialul incriminat pana la momentul suspendarii si sa ne acordati permisiunea de a verifica confirmarea faptului ca toate materialele de tip SPAM au fost inalturate COMPLET. Violari severe ale acestei politici pot genera inlaturarea imediata si definitiva a serviciului (conturilor) din reteaua noastra fara o notificare prealabila a clientului in cauza. Orice client vinovat de violarea a doua oara a politicii de SPAM va fi inlaturat imediat si definitiv din reteaua noastra fara nici o notificare.

13. RETEAUA
a. Proprietatea Adresei IP: Daca APIS Romania stabileste cu Clientul un Protocol de Adresa de Internet pentru uzul Clientului, dreptul de utilizarea a celui Protocol de Adresa de Internet revine exclusiv APIS Romania, Clientul neavand dreptul de a folosi acel Protocol de Adresa de Internet cu exceptia permisiunii speciale acordata de APIS Romania in conexiune cu Serviciile, in baza termenilor acestui Agreement. APIS Romania va intretine si controla proprietatea tuturor numerelor si adreselor IP incredintate Clientului de catre APIS Romania, iar APIS Romania isi rezerva dreptul de a schimba sau de a muta aceste numere si adrese IP la discretia sa absoluta si independenta. Locatia noastra privind adresele IP este limitata conform noilor politici ARIN. Aceste politici noi statueaza ca utilizarea adreselor IP pentru gazduiri virtuale de tip IP nu vor fi acceptate ca justificare pentru adrese noi de IP. Asta inseamna ca dvs. TREBUIE SA UTILIZATI ACOLO UNDE ESTE POSIBIL hosting de tip nume (valabil pentru reselleri). Periodic vom face o verificare a modului de utilizarea a adreselor IP si daca vom descoperi ca exista clienti care utilizeaza adrese IP acolo unde poate fi utilizat hosting de tip nume, vom revoca autorizatia de utilizare a acelor adrese IP care pot fi folosite ca hosting de tip nume.

b. Resurse de server: Siturile web care necesita multe resurse de server (cum ar fi timp CPU, memorie sau resurse de retea) pot fi dezactivate fara anunt prealabil si li se ofera optiunea de a-si moderniza serviciul ori de a reduce resursele utilizate.

c. Programe care ruleaza in fundal: Ca regula generala, nu se accepta programele care ruleaza in fundal. Se permite folosirea unor astfel de programe, insa se va percepe o taxa pe baza resurselor de sistem utilizate si pe baza administrarii operationale negociat intre parti. Pentru detalii contactati admin(at)apis.ro (Privat JVM, Java Servlets/TomCat etc.)

d. Scripturi CGI: Fiecare cont APIS Romania este prevazut cu un CGI-bin propriu. Clientilor li se permite utilizarea scripturilor CGI din contul propriu si adaugarea unui numar nelimitat de scripturi CGI. Scripturile CGI care afecteaza in mod negativ performanta serverului sau integritatea retelei pot fi dezactivate fara anunt prealabil. Nu se accepta scripturile CGI comune cu domenii neapartinand la APIS Romania.

e. Largimea de Banda si Folosirea Spatiului de Disc: Clientul este de acord sa foloseasca largimea de banda si spatiul de disc care sa nu depaseasca numarul de megabytes/luna conform serviciilor contractate in Formularul de Comanda completat. APIS Romania va monitoriza largimea de banda si utilizarea spatiului de disc de catre Client. APIS Romania isi rezerva dreptul de a corecta orice anomalie care poate apare in utilizarea necorespunzatoare a largimii de banda si a spatiului de disc de catre Client. Astfel de corectii pot include stabilirea unor taxe suplimentare, deconectarea sau discontinuitatea unei parti sau a tuturor Serviciilor, la libera discretia a APIS Romania. Daca APIS Romania adopta o atitudine corectiva in aceasta sectiune, Clientul nu va primi inapoi nici o parte a contravalorii serviciilor platite in avans, anterior demararii acestei actiuni. In cazul unui astfel de incident in care Clientul depaseste alocarea stabilita prin comanda, APIS Romania poate, la libera discretie sa stabileasca o suma suplimentara pe care o va incasa de la Client prin emiterea unei facturi suplimentare. (conform valorilor expuse in web site)

f. Securitatea Sistemului si a Retelei: Utilizatorilor li se interzice violarea sau incercarea de a viola securitatea Retelei APIS Romania. Violarea securitatii sistemului sau a retelei APIS poate crea pasibilitate criminala. APIS Romania va investiga imprejurarile, care pot implica astfel de violari si care necesita colaborarea cu autoritatile legale pentru astfel de cazuri pentru trimiterea in justitie a Utilizatorilor implicati in astfel de violari. Aceste violari include, fara limitare: i. Accesarea de date care nu-l privesc pe Utilizator sau logarea intr-un server sau cont, unde Utilizatorul nu are acces autorizat.
ii. Incercarea de a proba, scana sau testa vulnerabilitatea unui sistem sau a unei retele sau de a produce o fisura in sistemul de securitate sau in masurile de autentificare fara o autorizatie corespunzatoare.
iii. Incercarea de a interfera cu servicii ale altui utilizator, gazda sau retea, incluzand, fara limitare, tot ceea ce inseamna supraincarcare, “scurgere de informatii”, “mail bombing”, “DoS” sau “distrugere”.
iv. Falsificarea oricarui TCP/IP packet header sau a oricarei parti din informatiile principale in orice e-mail sau postare de newsgroup.
v. Adoptarea acelor actiuni facute pentru a obtine servicii pentru care Utilizatorul nu este indreptatit.

14. Notificarea Violarii:
a. APIS Romania are datoria sa monitorizeze activitatea fiecarui client pentru a determina daca apar anumite violari ale Politicii de Utilizare Acceptata, caz in care APIS Romania nu-si asuma responsabilitatea pentru efectele violarilor, aceasta revenind integral celui care le-a comis.

b. Prima violare: Orice Utilizator, care este demonstrat de catre APIS Romania ca a violat orice element al Politicii de Utilizare Acceptata, va primi un email de avertisment pentru situatia de violare a Acordului. Serviciul oferit catre acel Client poate fi – la libera discretie a APIS Romania, suspendat temporar pana la semnarea unui Agreement prin care Utilizatorul se obliga sa nu mai comita nici o alta violare.

c. A doua Violare: Utilizstorii care sunt depistati de catre APIS Romania ca au comis a doua violare a oricarui element din AUP vor fi imediat suspendati sau eliminati din prestarea de servicii fara nici o notificare din partea APIS Romania.

d. Ne rezervam dreptul, de a scoate sectiunea de spatiu IP implicat in SPAM sau plangeri de tipul Renuntare la Servicii, daca rezulta in mod clar ca activitatea a generat daune serioase catre terti din reteaua Internet si in particular, daca exista transmisiuni deschise in reteaua dvs. sau a clientilor dvs., sau daca atacurile de negare de servicii provin din reteaua dvs. In cazuri extrem de rare, vom recurge la acesta masura inainte de a va contacta. Daca vom proceda asa, atunci vom urmari sa va contactm in cel mai scurt timp posibil.

15. Suspendarea sau Anularea Serviciilor: Clientul este de acord sa aiba o conduita adecvata in relatia cu personalul APIS Romania, sa nu solicite suport tehnic atunci cand nu este cazul, sa nu solicite in mod repetat solutionarea unor probleme telefonic, care se pot solutiona online, in caz contrar, contul de gazduire poate fi suspendat fara notificare prealabila. APIS Romania isi rezerva dreptul de a suspenda accesul in retea al oricarui utilizator daca conform judecatii APIS Romania administratorul retelei de pe serverul clientului este sursa sau tinta violarii oricarui element cuprins in Politica de Utilizare Acceptata, sau pentru orice alt motiv intemeiat pe care APIS Romania il stabileste. Daca este detectata o activitate necorespunzatoare, toate conturile Clientului in discutie vor fi suspendate pana la finalizarea investigatiei. In cazuri extreme, organele legale oficiale vor fi contactate in legatura cu activitatea investigata. Clientul nu va fi creditat pentru durata cat investigatia stabileste suspendarea accesului.

16. APIS Romania isi rezerva dreptul de a-si amenda politicile in orice moment. Toate Sub-Retelele, resellerii si serverele administrate de APIS Romania trebuie sa adere la politicile de mai sus. Nerespectarea oricaruia dintre termenii sau conditiile prezentate vor fi motive pentru anulare imediata. Veti fi considerat responsabil pentru actiunile clientilor dvs. in cazurile descrise in acesti Termeni si conditii. De aceea, este in interesul dvs., sa implementati un set de Tremeni si Conditii similare denumiti aici Politica de Utilizare Acceptata.

17. Despagubiri: APIS Romania doreste sa accentueze ca in conformitate cu TS (Termenii de Servicii), clientul va despagubi APIS Romania pentru orice violare a Politicii de Utilizare Acceptata si a Termenilor de Servcii care afecteaza APIS Romania sau care atrage orice plangere impotriva APIS Romania de catre o terta parte. Aceata inseamna ca daca APIS Romania este trimis in judecata datorita activitatii unui client sau a unui client al acestuia, atunci clientul va plati toate daunele generate de acest incident catre APIS Romania plus toate costurile si taxele ce rezulta din anchetarea procesului.

18. Clauze Diferite: Trebuie sa ne puneti la dispozitie in permanenta toate informatiile legate de contactul cu dvs. E-mail, fax, telefon si adresa completa, sunt preferate in aceasta ordine.

a. Clientul nu va transfera sau nu va incredinta acest Agreement fara acordul scris prealabil al Companiei APIS Romania. Compania poate incredinta Agreementul oricand fara consimtamantul sau notificarea Clientului. Compania isi rezerva dreptul de a anula drepturile clientilor prevazute in acest contract in orice moment fara obligatii ulterioare.
b. APIS Romania nu isi asuma nici o responsabilitate pentru nici un material introdus de altii sau postat in reteaua APIS Romania de catre alte parti. APIS Romania nu este raspunzatoare de continutul website-urilor cu link-uri la Reteaua APIS Romania.; linku-rile sunt oferite doar ca instrumente de navigare. APIS Romania declina orice responsabilitate privind utilizarea neadecvata de acest tip si raspunderea fata de o alta persoana sau parte a unei alte persoane implicata in violarea acestei politici.
c. APIS Romania nu este responsabila de nici o paguba pe care afacerea dvs. ar putea-o suferi. APIS Romania nu garanteaza verbal sau scris nici unul din serviciile noastre. APIS Romania respinge orice garantie pretinsa pentru un anumit scop. Acest lucru include pierdere de date rezultate din intarzieri, ne-livrari la timp, livrari gresite, sau orice intreruperi ale serviciilor cauzate de APIS Romania. Clientul este reponsabil in integralitate de siguranta datelor din contul de gazduire web.
d. Este interzisa categoric gazduirea de site-uri cu continut pornografic sau de servere IRC pe Virtual Server Accounts. Virtual Server Accounts descoperite ca gazduiesc acest tip de materiale vor fi subiect de anulare imediata fara returnarea banilor

19. Responsabilitatea Continutului: Dvs., in calitate de client la APIS Romania, sunteti singurul raspunzator de continutul stocat si servit de conturile dvs. de la APIS Romania. Incalcarea regulilor referitoare la aceasta problema pot duce la cazuri penale.

20. Drepturile de autor: Drepturi de autor Materialele accessibile prin serviciile APIS Romania pot fi protejate de legile referitoare la drepturile de autor sau la marci. Nu se permite utilizarea serviciilor APIS Romania in asa maniera incat sa se incalce aceste legi, exceptie facand cazurile cand utilizarea materialelor este permisa expres. In cazul in care se utilizeaza un nume de domeniu cu referire la serviciul APIS Romania sau la alte servicii similare, acest lucru se va face fara a incalca legile drepturilor de autor.

 

Contract pentru servicii ONLINE

1. Notiuni introductive
Prezentul contract se incheie intre PORTASE COMEX srl (administratorul siteului www.apis.ro denumita in continuare APIS Romania), cu sediul social in Vulcan, DEALU BABII 82, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului din Deva, sub nr.J/20/534/1991, Cod Identificare Fiscala 2133143 si Client, ale carui date vor fi furnizate in formularul de comanda de pe site-ul www.apis.ro si apar pe prima factura fiscala emisa catre acesta.
Prin accesarea siteului www.apis.ro sunteti de acord si va obligati sa respectati in totalitate termenii documentului de mai jos asupra carora se considera ca ati fost de acord. In situatia in care nu sunteti de acord cu termenii prezentului document si cu termenii de pe site, va rugam sa parasiti www.apis.ro si sa nu mai accesati acest site. Orice acces la www.apis.ro va fi considerat, de acum incolo, un accept al termenilor si conditiilor continute in documentul de mai jos.
Prin “Comanda” se intelege cererea adresata catre APIS ROMANIA de catre o persoana fizica sau juridica prin care aceasta din urma solicita servicii de gazduire, servicii IT sau inregistrarea, rezervarea sau prelungirea de domenii web prin intermediul siteului www.apis.ro.
Prin “Client” se intelege orice persoana fizica sau juridica ce initiaza o comanda online pe siteul www.apis.ro. Prezentul document defineste cadrul in care APIS ROMANIA este de acord sa furnizeze produse si servicii Clientului, si reprezinta un acord intre APIS ROMANIA si Client, astfel incat utilizarea serviciilor prestate de APIS ROMANIA presupune acceptarea si conformarea Clientului la termenii prezentului Contract.
2. Obiectul si valoarea contractului
Obiectul contractului il constituie gazduirea unor domenii de Internet ,a serviciilor precum: gazduire web, mail, dns, baze de date sau serviciu de backup. Valoarea contractului este suma acumulata la sfarsitul fiecarei luni calendaristice, in functie de serviciile oferite.
3. Durata contractului
Prezentul contract intra in vigoare in momentul primirii comenzii online a Clientului prin intermediul formularului de comanda de pe siteul www.apis.ro de catre PORTASE COMEX srl, fiind valabil 1 – 6 – sau 12 luni si se prelungeste automat prin tacita reconductiune pentru intervale de timp contractate, daca nici una dintre parti nu ataca prezentul contract cu minimum 30 zile inainte de data expirarii lui ( data unei noi facturari ).
4. Comenzi, modalitati si termene de plata
Comenzile se vor face numai online, accesand adresa web www.apis.ro sau prin email.
Clientul are obligatia sa introduca in formularele de comanda date complete, corecte si reale, neindeplinirea acestei obligatii atragand dupa sine anularea comenzii si/sau stergerea contului Clientului. APIS ROMANIA nu poate fi sub nici o forma facut raspunzator pentru neplacerile ce pot fi cauzate de furnizarea de catre Client a unor date care nu sunt complete, corecte si reale.
Prin apasarea pe butonul “Comanda”, beneficiarul declara ca a furnizat date corecte, complete si reale si ca este de acord cu termenii acestui contract.
Factura proforma contine toate informatiile necesare efectuarii platii pentru serviciul sau produsul comandat si nu are valoare contabila.
Ne rezervam dreptul de a proceda la suspendarea contului clientului, in cazul in care dupa trecerea a 10 zile de la emiterea facturii proforma, plata datorata nu a fost efectuata. Preturile serviciilor facturate sunt exprimate in RON.
Emiterea facturii fiscale se va face dupa confirmarea platii facturii proforma si va fi trimisa in format pdf pe adresa de email declarata in formularul de comanda, dupa data de 20 ale fiecarei luni.
Inceperea furnizarii serviciului se face in maximum 24 de ore de la confirmarea platii de catre banca.
Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru a putea identifica destinatarul serviciilor sau produselor furnizate, ori pentru inregistrarea domeniilor pe numele dvs (in calitate de client). Refuzul dumneavoastra determina imposibilitatea furnizarii serviciului sau produsului, ori inregistrarea domeniilor comandate.
5. Drepturile si obligatiile partilor
a) APIS ROMANIA se obliga sa asigure resursele necesare conform caracteristicilor prezente la Capitolul 2.
APIS ROMANIA se obliga sa asigure confidentialitatea parolelor de acces ale Clientului si sa remedieze problemele de natura tehnica ce impiedica functionarea normala a serviciului si care revin atributiilor APIS ROMANIA (probleme tehnice ale serverului, configurari incorecte realizate de APIS Romania, aspecte necorespunzatoare cu cele prezentate in acest contract).
APIS Romania are dreptul de a inceta prestarea serviciului in cazul neplatii facturilor in termen de 10 zile lucratoare de la emiterea acestora sau a nerespectarii conditiilor contractului de catre Client.
b) Drepturile si obligatiile Clientului.
Clientul are dreptul de a semnala eventualele nereguli sau erori care impiedica buna functionare a serviciului si care revin in totalitate APIS Romania.
Clientul nu poate transfera drepturile si/sau obligatiile ce ii revin prin prezentul contract fara acordul scris al APIS Romania, iar noul Client va trebui sa accepte in scris indeplinirea obligatiilor contractuale fata de APIS Romania.
Clientul este responsabil pentru mentinerea in conditii de securitate a numelui de utilizator, parolelor si a altor informatii confidentiale. Daca exista orice suspiciune ca aceste informatii sunt compromise Clientul trebuie sa solicite modificarea datelor de autentificare contactand serviciul support.
Clientul este responsabil pentru actualizarea informatiilor de contact din panoul de control clienti, atunci cand este necesar. APIS ROMANIA nu poate fi trasa la raspundere pentru confuzii intervenite in comunicare ca rezultat direct al neefectuarii de catre Client a actualizarilor necesare.
Clientul se obliga sa nu foloseasca serverele APIS ROMANIA si/sau serviciul de gazduire web furnizat sub nici o forma si in nici o circumstanta pentru gazduirea, comunicarea de, referirea la sau directionarea catre nici unul (una) din urmatoarele :
• Nuditate, pornografie, orice imagine sau text cu continut sexual sau obscen;
• Violarea unui drept de autor sau al oricarui alt drept al oricarei terte parti;
• Amenintari, abuz, hartuire, declaratii calomnioase;
• Activitati ilegale cum ar fi: phishing, spoofing, proxy, hacking, sniffing, identity theft, raspandirea de virusi informatici, keyloggere, troieni, warez (mp3, avi, muzica, filme, programe/software fara a detine drept de autor si/sau distributie), etc.;
• Orice imagine sau text menit sa incurajeze sentimentul de ura;
• Colectarea de informatii personale pentru utilizarea in scopuri ilegale;
• Websiteuri cu Sisteme MLM (multi level marketing) – Jocuri Piramidale;
• Sisteme Topsite sau Ranking;
• IRC (mirc, mirc bots, etc), Anonimizator, Chat room-uri fara a include scripturile standard din panoul de control;
• stocarea de fisiere (ex.: filme, fisiere mp3, arhive, poze personale, fisiere de back-up, fisiere executabile (.exe, .bat, .dll) sau alte fisiere care nu au legatura cu siteul Clientului sau nu sunt folosite in cadrul siteului, etc);
• Gazduire e-mail gratuit, torrent, torrent tracker, free download si/sau free upload (download ori upload gratuit), hub-uri peer 2 peer (DC++, etc);
• audio/video streaming si/sau orice fel de real-time streaming cum ar fi radiourile sau televiziunile online, orice fel de jocuri online, servere de jocuri;
• Orice continut considerat de APIS ROMANIA ca fiind daunator;
in caz contrar, serviciul de gazduire web va fi suspendat sau sters fara notificare prealabila si fara rambursarea sumei platite pentru gazduire. Orice alte scripturi vor fi dezactivate sau sterse fara notificare prealabila, iar in cazurile grave sau de recidiva contul va fi anulat, fara restituirea sumei platite pentru gazduire. Nu toleram nici o forma de SPAM. Politica ANTI-SPAM: Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate pentru promovarea oricarui site, serviciu sau produs, utilizand serverele APIS ROMANIA sau prin serverele unor terti pentru promovarea oricarui site gazduit de APIS ROMANIA va avea ca si consecinta suspendarea sau anularea contului de gazduire al Clientului, fara restituirea sumei platite pentru gazduire. Pot fi operate liste email in conditiile in care persoanele se inscriu pentru a primi mesaje prin metode “opt-in” si se publica in toate mesajele procedura de retragere din liste. Orice reclamatie primita in acest sens va fi investigata si se vor lua masurile ce se impun. Un mesaj poate fi considerat SPAM chiar daca:
• Include expresia “Acest e-mail nu poate fi considerat SPAM…” sau alte expresii asemanatoare
• Adresa de email a fost colectata de pe un site public
• Daca datele de indentificare ale expeditorului sunt incomplete sau incorecte
• Daca nu puteti demonstra ca o anumita persoana a fost de acord sa primeasca mesaje e-mail de la dvs
• Daca procedura de retragere (opt-out) din baza de date cu adrese de e-mail nu functioneaza
• Daca folositi liste de e-mail cumparate sau primite la schimb si vi s-a spus ca este legal
• Mesajul e-mail este trimis de pe alt server
Clientul este de acord sa aiba o conduita adecvata in relatia cu personalul APIS Romania, sa nu solicite suport tehnic atunci cand nu este cazul, sa nu solicite in mod repetat solutionarea unor probleme inexistente sau care nu depind de APIS Romania, in caz contrar, contul de gazduire poate fi suspendat fara notificare prealabila. Clientul este de acord sa nu foloseasca excesiv resursele serverului. In cazul in care contul de gazduire web al Clientului utilizeaza o cantitate mult prea mare de resurse (memorie, procesor,etc.), APIS ROMANIA poate lua masuri de corectie prin inchiderea de procese, dezactivarea si/sau suspendarea contului de gazduire, etc., pentru a mentine stabilitatea si in general buna functionare a serverului. In unele cazuri conturile sunt suspendate automat, de catre scripturi/programe de control si monitorizare instalate pe server, fara interventie umana, cand sunt detectate activitati ilegale. Pentru respectarea conditiilor mentionate mai sus exista programe specializate de monitorizare si alertare care ruleaza pe servere.
6. Raspunderea limitata
APIS ROMANIA nu poate fi considerata responsabila pentru daune cauzate de nedisponibilitatea temporara a serverelor, oricare ar fi motivul care cauzeaza acest lucru. Aceasta prevedere include si daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor.
Clientul este de acord sa garanteze si sa considere APIS ROMANIA nevinovata in legatura cu orice pretentii, daune, incluzand, fara a se limita la acestea, daunele cauzate tertilor, rezultate ca si consecinta a utilizarii serviciilor cauzatoare de daune Clientului.
7. Incetarea contractului
a) Contractul se poate rezilia cu acordul ambelor parti, in termenul de valabilitate, fara plata de daune, daca au fost achitate integral obligatiile.
b) Clientul are dreptul sa notifice in scris APIS ROMANIA ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10(zece) zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la intrarea in vigoare a contractului.
c) In termen de 20 zile de la neplata ultimei facturi, prezentul contract se reziliaza de drept fara indeplinirea oricarei alte formalitati iar serviciile de care beneficiaza Clientul sunt desfiintate (sterse definitiv de pe server).
8. Dispozitii finale
APIS ROMANIA isi rezerva dreptul de a modifica prezentul document, acest lucru insa nu constituie motiv intemeiat pentru incetarea relatiilor contractuale de catre Client si nici pentru refuzarea platii serviciilor prestate de APIS Romania.
APIS ROMANIA nu va fi responsabil pentru informatiile afisate pe site-ul Clientului. Responsabilitatea pentru aceste informatii apartine exclusiv Clientului.
In cazul incetarii serviciilor ca urmare a nerespectarii contractului de catre Client, APIS ROMANIA nu este responsabil cu despagubirea Clientului pentru platile efectuate.
Prevederile prezentului contract sunt guvernate de legea romana iar partile se angajeaza irevocabil sa recunoasca jurisdictia exclusiva a acestuia in caz de litigiu.
Orice neintelegeri rezultand din derularea prezentului contract se vor solutiona pe cale amiabila. In situatia in care nu se ajunge la o solutie pe aceasta cale, partile se vor adresa instantelor romane competente.
Clientii trebuie sa tina cont de faptul ca prin incalcarea prezentelor prevederi pot raspunde penal sau civil in fata legii.
Ne revine dreptul de a adauga, anula sau modifica termeni si conditii continute in prezentul document, caracterisicile planurilor de gazduire web, preturile serviciilor si produselor oferite si continutul site-ului oricand, acest lucru insa nu constituie motiv intemeiat pentru incetarea relatiilor de colaborare de catre Client si nici pentru refuzarea platii serviciilor prestate de APIS Romania.
Sfatuim Clientii sa verifice acest document frecvent pentru a fi informati despre orice modificari.
Document cu valoare de contract, reglementat de prevederile legii contractului la distanta si cea a comertului electronic:
ORDONANTA nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta
LEGEA nr.365 din 7 iunie 2002 privind comertul electronic